goralı







bu haftaki lezzet turlarımız goralı ile devam etti.
siz goralıyı nasıl bilirsiniz? yok o öyle değilmiş işte.
içinde amerikan salata yok goralının.
sosis de yok.
içinde havuçları da olan bir püresi var.
sonra salam var.
bir de reçetesi sır olan bir sos.
turşu var tabii bir de, ama ben onu çıkarttığım için saymadım.
çok leziz.
sıra bekleyeceğiniz pek aşikar olduğundan kişi başı bir buçuk taneyi en baştan ısmarlamanızda fayda var. ben birbuçukla da doymam derseniz onu da siz bilirsiniz. kocaman insanlarsınız.

hangi medrese olduğunu şu an hatırlayamadığım o medresenin içinde türk kahvesi içebilirsiniz sonra. ben içmem. çünkü sevmedim. böyle kalın köpük hayatımda görmedim. zaten hiçbirşeyin köpüğünü sevmem, bununkinden kahveye ulaşamıyorsunuz delip geçip de. a ama yok ben türk kahvesi için her türlü maceraya atılırım önüme ne konsa denemekten çekinmeyerek denizi kıskandırırım derseniz buyrun için. eminim çok seversiniz. kahvenin yanında nargile de içmelisiniz. zaten aslında o medreseye gitmenizin asıl sebebi o. ama gidince ve tadınca anlayacaksınız ki orayı ilgiç kılan birşey varsa o da kahvesinin köpüğü. bir de mekan çok güzel tabii.

dipnot: n'olucak bizim dergilerin hali?


No comments: