lost is back. sing it back.

damages icin cok heyecanliyim.
cici sana da vermem lazim bak.
atilla abimizin evindeki lost gecesine hepiniz davetlisiniz. siz kimsiniz bilemiyorum. ayrica sebnem ferah gibi catering cagiracigimi da sanmayin tabii. ama misir patlatir miyim? tabii patlatirim. kfc ismarlar miyim? hayir. bir kez daha cigerimin yanmasina izin veremem artik. yalancinin mumu yatsiya kadar yanar kfc. hep aci hep aci! boyle de olmaz ki!
hayir pardon da spelling check'i her seferinde mi kapatmam gerekiyor. aaa.
hazirlanmam lazim.
odami toplamam lazim.
telefon etmem lazim.
yapamiyorum.
edemiyorum.
ne olacak benim bu halim.
telefon beni etti su dakika.
oley yarim saat daha gec bulusuyoruz.
peki ben bu durumu lehime cevirebilecek miyim?
su an hala burada oturuyor olduguma gore, hayir.

No comments: