bazen

surdan kalkip da oraya ustume birsey almaya gitmeye bile usenebiliyorum. oysa ki baya usuyorum. hal boyleyken sabahin korunde kalkip kosmam ya da hizli adimlarla yurumem beklenemez benden. is yerinde oglenci olmak istiyorum. 4 gibi orda olsam yeterli. yok. 2 gibi de olabilirim, hos insanlar var sonucta. (hirkami giydim, ve bir de ne goreyim, kalorifere yaslanmis onca zaman sicacik omamis mi! ah ah ah ne guzell)

ferzan ozpetekle nick hornby birlikte bi isler yapip ikisi de en dibe batsalar mi? batarlar mi? an education was such a disappointment. but still. sometimes maybe not that much. ikisinin de isleri soundtrackler bakimindan nerdeyse hep sahane.

kahve nutella gibi kokar mi? zaman zaman.

up in the air bazi seyleri soylemeye hic cekinmemis. begendim. vera farmiganin dolgun fiziginin icindeki durusu etkileyici. o twilight kizinin buyuk kafasinin icindeki rahatligi da onu acimasiz hollywoodda bir yerlere getirebilecek tek ozelligi.

tekrar muzik. it's good. yeni bilgisayarimi yeni dymomla etiketledim. cok dogru bir karar vermisim yenilemekle. hem blgisayarimi hem de dymomu. eskisi kabul etmiyor artik bircok etiketi.

tokgozler olarak bu haftasonunu istanbul modernde gecirmis buluyoruz. ben sahsen sarkiz konusunda da hayal kirikligina ugradim.


mermaids'in soundtrack'i nasil olur da olmaz hicbi kimsede ben bunu anlamiyorum. bu arada bende var aslinda ama usendim bi an cdden import etmeye. cdyi bul filn ohoo.

annemin numarasi sanip da beni arayan herkese burdan sevgilerimi iletiyorum. o numara artik benim olali heralde 6 sene filan oldu.

sonucta bugun de evden cikarken cok sevdigim yeni torrent indiricimi acik birakacagim. adi transmission. cok sade bir gorunume sahip ve istedigim dosyalari indirmeme hakkimi kullanmama izin veriyor. vuze vermiyordu. ya da ben beceremiyordum.

critics choice awards'in bence highlightlari:
bu kiz ne zaman bu kadar buyudu anlamadim.
avatarin ta kendisi mi bu yoksa?
recognize her? jena malone. stepmom... donnie darko... so sarisin.
sakal yakismis, o sebepten. yoksa kendisi olmasa da olur, hatta belki daha da iyi mi olur... gaddarlasmiyim o kadar da.
james cameron da hep oyunculariyla birlikte oluyor demek ki.

sakal zaten hep iyi bisey.

No comments: