golden globes 2010

bazı adaylar geçen seneleri tekrar ediyorken bazıları da, yeni sezonun yeni dizileri mesela, yakından takip ederek şaşırttı beni. entourage konusuna hala şaşı bak şaşır gözlerle bakıyorum. edie falco ödülünü sırtlayıp direk götürsün istiyorum. komedi filmleri adayları arasında sıkı bir rekabet olduğunu düşünüyorum. aynı zamanda fantastic mr fox'u daha izlememiş olsam da ödülü onun almasını tam isteyecekken adaylar arasındaki up'ı görünce bir anda içimin yağları eriyiverecek gibi oluyor. avatar'ın şimdiden nasıl aday olduğunu anlayamadım, james cameron'ın yakın arkadaşları olduğunu düşünüyorum aday kararvericilerinin. sandra bullock'a bu sene ödül vermeye kararlı gibiler bi de bu adamlar. ki aslında the proposal'daki performansına bir diyeceğim yok. geçen gün tekrar izledim. yine güldüm. utanmıyorum. an education'ı ciddiye aldıklarına göre sonunda ben de izleme şansını bulacağım, torrentini en çok indirdiğim ve bi türlü doğru sonuca ulaşamadığım film olma ünvanın daha uzun süre elinde bulunduracağa benziyor. nine'ı pek kaale almıyorum. salam... bir film olmadığını düşünüyorum. aşağıda göreceğiniz listede televizyon filmlerini biraz es geçtim. bize zor ulaşıyor onlar nasılsa diye. ama aktör adayları arasında jeremy irons var mesela. jeff bridges alsa ödül keşke bu sene. crazy heart'ın trailerını izledim bugün sonunda, biraz üzecek gibi duruyor ve mr bridges birazcık her zamanki hallerine benziyor, yani sanki the dude country sanatçısı olmaya karar vermiş gibicesine. up in the air de merak ettiğim bir film, şu vera farmiga denen kadın sonunda gün yüzü görecek galiba. üzülüyorum böyle yıllar boyu izlerken hoşunuza giden kişileri daha sonra bir kere bile merak etmeyişimize. he bir de jane adams alsın diyorum yardımcı aktris ödülünü dizi dalında. kendisi is good.

tören 17 ocak'ta

film

drama
avatar
the hurt locker
inglorious basterds
up in the air

komedya
500 days of summer
the hangover
it's complicated
julie&julia
nine

aktör drama
jeff bridges-crazy heart
george clooney-up in the air
colin firth-a single man
morgan freeman
tobey maguire

aktris drama
emily blunt-the young victoria
sandra bullock-the blind side
helen mirren-the last station
carey mulligan-an education
gabby sidibe-precious

aktör komedya
matt damon-te informant
daniel day lewis-nine
robert downey jr-sherlock holmes
joseph gordon-levitt-500 days of summer
michael stuhlbarg-a serious man

aktris komedya
sandra bullock-the proposal
marion cotillard-nine
julia roberts-duplicity
meryl streep-it's complicated
meryl streep-julie&julia

yardımcı aktor
matt damon-invictus
woody harrelson-the messenger
christopher plummer-the last station
stanley tucci-the lovely bones
christoph waltz-inglorious basterds

yardımcı aktris
penelope cruz-nine
vera farmiga-up in the air
anna kendrick-up in the air
mo'nique-precious
julianne moore-a single man

yönetmen
kathryn bigelow-the hurt locker
james cameron-avatar
clint eastwood-invictus
jason reitman-up in the air
quentin tarantino-the inglorious basterd

animasyon
cloudy with a chance of meatballs
coraline
fantastic mr fox
the princess and the frog
up

yabancı
los abrazos rotos
baaria
das wisse band
la nana
un prophete

dizi
drama

big love
dexter
house m.d.
mad men
true blood

komedya
entourage
glee
the office
modern family
30 rock

mini dizi
georgia o'keeffe
grey gardens
into the storm
little dorrit
taking chance

aktor komedya
alec baldwin-30 rock
steve carrel-the office
david duchovny-californication
thomas jane-hung
matthew morrison-glee

aktris komedya
toni colette-united states of tara
courtney cox-cougar town
edie falco-nurse jackie
tina fey-30 rock
lea michele-glee

aktör drama
simon baker-the mentalist
michael c hall-dexter
jon hamm-mad men
hugh laurie-house
bill paxton-big love

aktris drama
glenn close-damages
january jones-mad men
julianna margulies-the good wife
anna paquin-true blood
kyra sedgwick-the closer

yardımcı aktör
michael emerson-lost
neil patrick harris-himym
william hurt-damages
john lithgow-dexter
jeremy hassiktir ordan piven -entourage

yardımcı aktris
jane adams-hung
rose byrne-damages
jane lynch-glee
janet mcteer-into the storm
chloe sevigny-big love

No comments: