bir yerlerden tanıdık geliyorsunuz ama?

bir sır vereyim mi sizlere vereyim tabii: entourage'ı sevmiyorum belki ama tivide gördüğüm zaman da izliyorum evet izliyorum bazı bazı. (castın tamamını bir uçurumdan aşağı itmek istiyorum o ayrı) (entouragedaki komşu kız da nick and norah infinite playlistte nickin eski sevgilisini canlandırmıştı)

demincek dawn of the dead'i izledik bence keyifli bir seyirlikti. aradaki durağanlıklar filmle samimiyet kurmamızı sağlıyorlardı. video klip gibi geçen bu sekanslar eğlencelilerdi de. en son sahnelerin jenerikle birbilerine geçmiş olup bir türlü bitmemesi ise kötü bir tat bırakır gibi oldu.

junonun son yarısını izlerken en yakın arkadaşı olan kızı nerden tanıdığımı bulmaya çalıştım çalıştım çalıştım ama başarılı olamadım blgisayarın başına geçene dek. jonathan ames'in eski sevgilisinden başkası değilmiş! bunu söylemek bana düşmez tabii ama sanırım kilo almış yaşı ilerledikçe.

will and grace ile ilgili ne hissettiğimi bilenin ismini dymomla yazıp en sevdiği deftere yapıştıracağım.

yatsam mı?

No comments: