grekoromen

gozumden uyku akiyor, canim ama bu kadar da olmaz ki yani. kis uykusu teorim gun gectikce daha da cekici geliyor. kasim kapida. havalar iyice serinledi. yorganlar is gormeye basladi. midem hep aclik sinyali veriyor. sakinlestirmek amaciyla tum bu safsatayi en guzeli yatalim uyuyalim hep birlikte kuzucuklarim.


looking good. will be sharing. mean girls ve trueblood'da oynayan kiz var iste sonra tell me you love me'deki koca memeli cocuk sahibi olmak isteyen ve ayni zamanda losttaki penelope olan kadinin kocasini oynayan cocuk var. sonra hem de en onemli olarak freeks and geeksteki gozluk var. hani iste o bateriste benzeyen evet. gleedeki beden ogretmeni kadin var. baslarindaki adami da one three hilldeki bi karaktere benzetiyorum ama, hani basketci cocuga, o da ne salak bi dizi ya. neyse. iste boyle bunlar actor wannabe ya da weresometime ago tipler ve catering firmasinda calisiyolar iste. ikinci bolumdeyim daha, bakalim.
glee demisken baya egleniyorum yani izlerken bunu itiraf etmeliyim. guilty pleasure mi demeliyim bilemedim. turkcesini buliyim mesela hemen dememek icin ingilizcesini: agiz sapirtisi mesela. gizli malzeme desem? neyse iste bi de su sarkilar canli 'okunsa' aktorler tarafindan o zaman daha da kaptiracagim kendimi ama boyle bi anda bi klip moduna gecilmiyor mu cok uzuluyorum o an. bu arada yani o kizin da bebeginin cinsiyeti bile belli oldu daha gobegi yok ortada o is nasil oldu hic anlamadim. cok atletik biri oldugu icin mi? bence yapimcilar insan vucudunun rastgeleligini kendi emellerine biraz fazla alet etmekteler.

hala cok uykum var.

No comments: