yağmur yağdı da ne oldu?

şimdilik birşey olmamış gibi görünüyor.
olan tek şey ise hormonlarıma oluyor.

komik olabilecek bazı dizi karelerine sanki çok sevdiğim birini kaybetmiş gibi tepkiler veriyorum.

rita horluyor.
bunun için de bir kaşe yaptırmam gerek herhalde. ne kadar sık telaffuz ediyorum. farkındayım. yarın da umarım bugün gibi geçer. keşke biraz oyuncak bulabilseydim ama yok işte. ne garip umutun bilgisayarından girememem blogspota. girememem bir yana hem explorer'ın hem de chrome'un çökmelerine ne demeli peki?
o kadar çok mürekkep koymamak gerekirmiş demek stampaya, e denemeden bilemiyor insan tabii.
dün gece de pek eğlenceliydi doğrusu. eminim bir yerlerde çeşitli başka kutlamalar devam etmektedirler. bu gece boyunca da
bazı insanlar telefonda konuşmayı öğrenseler artık ya da telefonu hayatlarından çıkarsalar madem.
yatsam ben de artık bir o kadar.

hadi eyvallah.

just before i leave for my bed:

hoşçakal demişler kurt'e. çok güncel canım bu dizi.

rita hala horluyor. ama ben şimdi onu mutfağa yolluyorum. hatta onunla birlikte gidiyor ve bir bardak da su içiyorum ki hemen çişim gelsin. tam uykuya dalacakken tuvalete gitmem gereksin.

No comments: