meğersem

gözüm mikrop kapmış.
en az iki hafta sadece gözlük takabilicem.

aaah ah. ooof of. puuf puf.
ben biliyodum böyle olacağını. diyodum gidiyim gözlük seçiyim diyodum. seçtim mi, hayır. hadi bakalım şimdi miyop miyop yüzümüze en çok yakışanı bulmaya çalışalım.

hayır yani bi de ben dedim ki toz far çekicem dedim, anlatamadım ama, herkes pigment gönderdi. bir aah ah daha geliyor. kırıcaktım dökücektim ben onları. işte ayrıntıya girmememin cezası bu. benliğimi kayıtsamamamın sonucu bu. bir de yani kalemtraşı nasıl unuturum ya. bugün gidip alıcam mac'ten artık sanırım.


bu ikisinden biri olabilir mesela... hazırlıktayken top oynarken kırılana benziyo ilki. ikincisi zaten wayfarer familyasından... bir çareler bulunacak.
kahve içtim bisküvi yedim. öyle çok yedim ki abarttım. olmadı. biraz daha kahve koydum şimdi süt eklemeden, daha koyu bir kıvamda şimdi kahvem. ama yine de içemeyeceğim sanırım. ğst kattaki yazı siyah olunca bu satırların şu an hala içebileceğime inandığım kahvenin renginde olduğunu farkedebilirsiniz.
içmedim.

No comments: