keds


keds alamadim bu yaz belki ama onlar kadar cok sevdigim baska ayakakbim oldu nasilsa. çiçinin de oldu.

angela roe diye bi ingilizce hocasindan zorla ders aldirmisti annem bana. kadin ortakoyun sirtlarinda cok guzel manzarali ama eski kokulu bir evde oturuyodu. her ders bir kabustu benim icin. ama sayesinde 2 ders yili boyunca okuldaki ingilizce dersleriyle hic ilgilenmesem de yuksek notlar alabilmistim. sonra kadin benim ilgisizligimden anneme de bahsetmisti. annem de bana blof yapmisti birak o zaman demisti. ben de a tamam ne guzel demistim. annem bu blofe cok pisman olmustu sanirim. tabii aslinda simdi bunu ona bir kez daha anlattirmam lazim baska ayrintilar varsa ogrenebilmek adina. hem kendini ya da beni suclayacak bir hali de kalmadi ingilizce problemim ortadan coktan kalkmis olduguna gore. rue muydu acaba soyadi ya da row...

gozluk hunting yapmam lazim benim hersey bi kenara.

rita horlamaya basladi. asos macerasindan sonra horlama duymaya katlanamiyorum. icimi bir karamsarlik kapliyo. artik bir daha hic uyuyamayacagim saniyorum.
artik dislerimi fircaliyorum. zaten dilim kamasti cekirdek yemekten. hava cidden sogudu. acaba datcaya gidebilecek miyiz. hayat!

No comments: