pazar ertesi moru

vop yerine bazı alternatifler ürettim haftasonu boyunca ama sanırım hiçbiri de onun yerini alabilecek nitelikte değillerdi.
zaten hatırlamıyorum bile.
öğle yemeğinde mercimek yedim.
bunun dışında da bir çok şey yedim hafta sonu boyunca.
ama ne yazık ki yediklerim listesini yapmayı ihmal ettim.
çukulata konusunda dayanıklıydım. ama onun yerini birşeyle doldurmam gerekiyordu ve o şey ayçekirdeği oldu.
artık medya cafe bünyesinde, ne yazık ki, benim deyimimle 'hamur' birçoklarının deyimiyle ise 'pişi' (ya da elli kollu ya da mekik) denen şahane şeyden satılmaya başlandı.
sadece gönene gittiğimde yediğim bu şey hayatımda 8 yılda bir ortalamayla yenirken bu durum değişmek üzere.
yağda kızaran hamur, içi boş. tam da bana göre yahu.
bi kere borcinlerin ofisindeki kadın yapmıştı da nasıl da yemiştik. of bak işte o baya lezizdi. bizim burdakiler daha şekilli. ama bence bu olayın özü şekilsizliğinde yatıyor. ya da işte ben öyle alıştım diye de olabilir.
haftasonu ara ara burnuma pişi kokusu geldi. bu kötü.
atilla çeşmede, yarın yola çıkıyolar tolgayla. hava çok güzelmiş, denize bile girmiş tolgayla ebru. hadi bakalım. kıskandım tabii kıskandım. ama yine de burada kalmış, evden neredeyse hiç çıkmamış ve bolca dinlenmiş olmaktan dolayı mutlu ve bir o kadar da huzurluyum.
çağrılar 10 kasım için bir video hazırlamışlar. bence hiç fena diil. annemle babam ise tabii ki duygulandılar. çok duygulu bir aileyiz biz. herşeye, hemen ağlarız. of ya. çok fenayız.
neyse işte belki de benim guatr'ım vardır. belki o yüzden çok sinirlenebiliyorumdur bazı bazı. öyle olsa keşke, böyle minik haplar alsam ve hooop bi daha hiç sinirlenmesem hep gülümseyerek dolaşsam sokaklarda. ay çok irite edici bence ya... neyse. içimden gülerim. haftaya baktırıcam guatr denen şeye. nasıl oluyo ki bu guatr. hatırladığım bi tane guatr vakası var o da çok korkutucu. incinin eski sevgilisi vardı burak o olmuştu gözleri yuvalarından fırlamıştı. sonra geçti ama, şimdi iyi yani gözleri ve yuvaları.
90lar türk popu gecesi için istek şarkılarınızı ister comment ister mail şeklinde bana ulaştırabilirsiniz. beni çok mutlu edersiniz.
sevgiler.

2 comments:

Anonymous said...

kolestrolun bu yuzden yuksek mi cikiyor ne?

Anonymous said...

90'lar gecesi gelsin gelsin de, nereye gelsin? ama ben bloglara geldim mesela.