maddy is getting a divorce.

yani iste ben havai fisek ve vampire the bill'in maceralarini izlerken cok huzunlenebiliyorum. did he really? cigdemcim konusmamiz lazim bu konu hakkinda. neyse ben artik herkes doysun ve arkasina yaslansin diyorum. kendi tembelligimin hincini baskalarindan aliyor olmam tabii ki dogru degil. ama insaniz.
kolesterolum biraz yuksek cikti. annem kalp krizi gecirebilecegimi ve dikkatli olmam gerektigini soyluyor. dun zaten kendisini cok kizdirdim, bir de kalp krizi gecirmem pek iyi olmaz.
ya benim kolseterolum nasil yuksek cikar ki? yani eti puf yedigim icin mi acaba? son zamanlarda biraz abartmis olabilecegimi kabul ediyorum. belki de aycekirdegi yuzundendir.

what the hell is goin on in mad men? whos red door is that? whos suitcase? oh shit.

dick whitman is back.

3 comments:

aC. said...

I've seen that door before...
somewhere...
maybe on mad men 211.
what say you?

d said...

it is that one, da... işte önce nerdeydi. :) ay valla 12yi izlememek için zor tutuyorum kendimi ama neden tuttuğumu da hiç bilmiyorum. aslıdna amacım 13le birlikte izlemek...

d said...

pardon 213
:)