kan aldırmayın, doktora ise hiç gitmeyin

nokta.
yani ne gerek var ki, gidiyosunuz, hiç bi sıkıntınız yok, sonra bir anda bir sürü sıkıntınız olabileceği gerçeğiyle karşı karşıya geliyorsunuz.
en iyisi apandistiniz patlayana kadar ya da dişiniz düşene, hiç bir doktorla muhatap olmamak.
pimpirikli başak yanım bu durumlarda ortaya çıkıyor galiba.
başak'ımın pimpiriği daha doğrusu.
bazı planlarım var.
planlarımın olması güzel bişey diye düşünüyorum.
çok da olmicak şeyler diil.
yeri geldiğinde paylaşırım.
hadi ben şimdi biraz yazı okiyim. sonra ikinci yazı okuyucuya gönderiyim. sonra o da resimciye göndersin. sonra ben, yani birinci okuyucu ve resimci, birlikte bilgisayarın başına geçelim ve dergi yapalım.
bugün günlerden çarşamba ama daha çok salı gibi hissediyorum ben.
sağlıcakla kalın ve bulduğunuz ilk salıncağa binin (o bebekler için olanlara sığmazsınız, uğraşmayın bile, büyüdük artık kabullenin)

No comments: