dedideykeyr

hayvanlarimizla ilgili bir iyi bir de kotu sey oldu bugun.
kotuyle basliyim. gerci iyi olan da oyle sahane bisey diil. herneyse. tortiyi kaybettik. tuysuz papaganimiz torti buyuk ihtimalle dun aksam camdan dusmus, farketmemisiz. bahcedeki kediler de gerisini halletmisler. ben korkunc manzarayi gordum. su an hala hicbisey hissetmiyorum. buna biraz sasirmakla birlikte abartilacak da birsey olmadigini dusunuyorum. tum iyi niyetimizle tam tamina 4 yildir bizimle olan bu kus hic sevmedi bizi. sevmek zorunda da diildi. ama biraz daha arkadasca davranabilirdi. hele de patlamis misirlarimi onunla boylesine comertce paylasmis olan benle. bitmek bilmeyen bir kose kapmaca, bir saklambac oyunundan ibaretti iliskimiz cinsiyetini bile bilmedigim ama dil aliskanligindan kizim diye ama en cok da torti diye hitap ettigim yoluk papaganimizla.
sonunun boyle olmasini istemezdim, eceli gelseydi daha iyi olurdu. ama iste onun istedigi de buydu sanki. hep bu ani bekledi: 'saldiriya ugrama ani'ni.
ikinci hikaye ise, haftalardir suren arastirmalar sonucu sonunda bugun ritayi babamla veterinere goturduk. oyle uslu durdu ki! tuyleri kesilince yasi da kuculdu sanki. bir suru ama bir suru tuyu cikti. bir kazak belki de bir paltoluk tuy. kus gibi oldu (boylece evin kus eksigini de tamamladi). beni bi kere isirdi, bir kac da denemede bulundu, ama sonucsuz. sonra da arabada uslu uslu otrudu yalanmaya basladi. doktoru da cok sevdik.
acaba annem simdi ritanin gezinmesine izin verir mi evde? hem papagan yok, hem de ucusabilecek tuyleri. tirnaklari da kesildi tekrar.

iki dilim daha pizzam var.
ayrıca biraz daha sodaya ihtiyacim var sanirim.
sonra yollara dokulucez. hop.

No comments: