bişiler

bazı filmler indirdim.
sırasıyla: (bu sıranın nasıl bir sıra olduğunu bir ben bilirim. as rob gordon says: it's autobiographical! hah.)
notting hill: her zaman çok hoş. hugh ya canım.
the wedding singer: adam sandler'a tahammül edebildiğim yegane film mi bu? hayır canım diil ttalım, bi de punch drunk love var. ama gerisi geldi mi? hayır. hayal kırıklığına uğradın mı? hadi ordaannn
never been kissed: always nice. drew'ın güzelleşememe durumuna seviniyorum hep bu filmde. çok gerçekçi geliyor bu bana. çok hoş. abartma lan.
four weddings and a funeral: hugh yine çok tatlı ama oyum john hannah'dan yana ;) ayrıca eşcinsellikle ilk karşılaşmam da sanırım bu filmle oldu. apparently stella artois ile de ilk tanışmam burada olmuş:
lucky you: bu da yeni. drew barrymore ve eric bana'lı. drew barrymore (bu ismi bi daha yazmiyim nolur, copy paste yapiyim, bunu kendime hatırlatıyım) baya salak biri. yani oyuncu olaraktan filan. hele bi de geçen gün die hard 4'ü izledik, die hard'a saygım vardır, severim brusu. neyse işte justin long'a inanamadım. 3 yaşında sanki. çünkü işte drew da et(iti) yaşında kaldı. o yüzden böyle oluyo. ruhu bozulmuş.
my mom's new boyfriend: bu meg ryan ve antonio banderas ve hatta bi de tom hanks in oğlulu bir film. güzel bir romantik komedi izleme açlığım devam ediyo. çünkü doğru düzgün bişeyler yapamıyolar bir türlü. işte ondan sonra ben de hep eski defterleri karıştırıyorum. vhs'ini almış bulunduğum tüm bu filmleri tek tek basaraktan dijital ortama taşıyorum.

işte bi de rita var.
buyrun size rita:

sol ayağının haff havadalığına dikkat. erkek ritaaaaaaa! (havada diil aslında ayağı, ama gölgesi öyle bi düşmüş ki numara yapmış bize hahayt)

2 comments:

dearjune. said...

oh rita tatlisi. tavsan gibi cikmis hihi.

d said...

hihihi evet :)