texture

en kucuk ilimizin yalova oldugunu farketmis miydiniz?
peki ya osmaniye'yi? oyle bir ilimiz oldugundan hep haberdar miydiniz yoksa? bana neden soylemediniz peki? oyle saniyorum ki ilkokuldan beri osmaniye'den bahsedildigini hic duymamis olabilirim. algida seciciligim baslar simdi, bakalim kimler osmaniyeliymis...

**
kitty plastik cantasini takmaya devam ediyor.
midesi bulaniyor.
ayrica sarah cocuklarinin velayetini kaybedebilir...
justin de hala addict.

**.
evdeki sekerler hala bitmedi, gercekten de cokmuslar demek ki.
onlari cinslerine gore ayirdim, bir gokkusagi olsun istedim ama eksikler var... zaten hepsi de birbirinden cirkin, kitchbow olarak adlandirilabilir ancak yapitim.

**
saat 1.42
uykum var.
ama sanki uzun surucek dalmam.
ama bu denemekten alikoymamali beni degil mi?
bi bakalim...

No comments: