kayıp listesi

geçtiğimiz yıllar içinde esrarengiz bir şekilde gardırobumdan kaybolan çok sevdiğim bazı eşyalarımın bir listesini yapmak istiyorum.

1. urban outfitters'dan neşe ve sevinç içerisinde ısmarladığım 'max' tişörtüm. where the wild things are filminde görebileceğiniz max'ın kafasındaki taç desenli beyaz basic bir tişört. en son nerede görüldü hatırlasam şimdiye bulmuştum.

2. smokin modeli düz beyaz h&m tişörtüm. önü arkasından daha kısa olan müthiş kurtarıcı bir tişörtümdü.

3. canon g11'imin şarz cihazı. taşınma esnasında yittiğini düşündüğüm bu parçanın bir başka versiyonunu sevgili babacığım buldu sirkeciden sağolsun, sorunum çözüldü yani.

4. casio bordo kayışlı retro görünümlü olup aslında retro olmayan saatim. en son bir gece misafirler gelmeden önce dolabıma sıkıştırırken hatırlıyorum kendimi, gerisi meçhul.

5. anahtarlığım. burada önemli olan anahtarların bağlı olduğu ve ayşecancığımın bana 2001 yılında hediye etmiş olduğu deri kanatlı tahta sinek. koca bir yumru var boğazımda. (barselona'dan almış olduğum plastik boğa da önemli tabii ama tahta sinekle yarışamaz) (ha bulanların eve girme ihtimalini yok sayıyorum)

6. 2009'dan beridir karaladığım küçük, kara kaplı, düz sayfalı, moleskine'im. en büyük yumru.

7. sağ lensim, geçen cuma akşamı gözümün önünde yitirdim, hala nasıl olduğunu anlayabilmiş değilim, 19 yıldır lens takıyorum böylesini hiç görmedim...

8. askılı polyester siyah h&m bluzum. sanırım bodrumda otelde unuttum ben onu geçen mayıs ayında, ama hala ümidim var dolaplardan birinden ya da bazadan çıkacağına dair. update: bazadan çıkmadı, annem marmaristeki dolapta da bulamadı. ümidim yitti.

EK:

9. reef siyah terliklerim. bundan iki yaz önce gizemli bir şekilde kayboldular. son görüldükleri yer: asos.

10. nagehan kök'ün hediyesi, yıllarca peşinde koştuğum fakat hiç bir fransa yolcusunun bulup da getiremediği altın renkli ve ayıcık detaylı perigot alışveriş çantam. son görüldüğü yer: ulustaki ev. hala ümidim var..
...

sanki daha uzundu bu liste ama şimdi devamı aklıma gelmiyor. geri döner eklerim olmadı. (bakınız ek)
m. atilla atasever gibi bir ses var kafamda bunları yazarken.


No comments: