1003

nasil da acikmistim.

(yeni blgisayarimdan ilk post'um)

en kisa zamanda mehmet bey'in kapisini calacak ve cesitli isteklerde bulunacagim. bir kapisi yok aslinda bu mehmet bey'in, lafin gelisi...

haci mimi mahallesine hic kiritmadan siparis getirebilecegini soyleyen kfc ekibine burdan sevgilerimi yolluyorum, endiseliyim tabii yine de o ayri. getiririm diyip de yolda kaybolan cok motosikletliler gorduk biz.

sanki atillanin bilgisayarini odunc almisim gibi. heralde ancak odamin sinirlari icine girdiginde algilayabilecegim bu sinif farkini. cunu sinif atlamis oldum ben simdi. barones gibi bisey oldum.

hala cok actim. yapabilecek miydim?

kfc'den vazgececegim sanirim. tavuk parcaciklarimin yarisi aci yarisi tatliydi. ustune ustluk ekmegimizi de getirmeyi unuttular. sonra getirdiler, ama bu sefer de 2 yerine 1 tane getirdiler. olmuyo bu sekilde. uzuluyorum ben. yne de haci mimi mahallesini boylesine hizli benimsemis olduklarindan dolayi icim de bir sicaklik hala var.

do u love me, do you do you?

iyiaksamlar. (chrome yukledim simdi de, istemiyorum ben ama yeni tab yaratildigi an ona gecilmesini, once bi beklesin, bi isinsin)

No comments: