evet


aşağıdaki liste şıkların ehemmiyetine göre oluşturulmamıştır.
1.jamal: bir sevgi faresi takvimimi seviyorum.
2.where the wild things are çok çok çok çok güzel. ancak ilk defa bir film atilla'nın uykusuna yenik düştü ve 58. dakikada durduruldu (bir de wall-e'de aynını yaşamıştık ama ben o sefer izlemiştim sonuna dek). ikinci yarısı için çok çok çok heyecanlıyım. bir de claire var seslendirenler arasında, karakterinin adı KW, SFU claire'den bahsediyorum, ne kadar etkileyiciymiş claire ve SFU, sanki evlerinin mutfağındayız ve claire yeni uyanmış ve annesine surat yapıyo, bir kez daha dank etmişti.

3.elbisem biraz sıkı. bugün çok yemek yemesem iyi ederim. sonra işte orjinal 90210'daki donna karakteri gibi bir kadeh şampanyayla sarhoş olup sınıf arkadaşlarımla mezun olamama riskim olur ama n'apalım... hayal dünyası değil mi? öyle.

4.oh kahve gibisi yok.
5.bir değil iki çantam birden oldu. ne kadar da şanslıymışım öyle. teşekkürler özlem, teşekkürler çiçi.

6.çiçek bahçesi taytımı çok seviyorum. düğüne de giycem.

7.çiçek bahçesi gibi bi de pantolon-tayt vardı, onu da edinmek istiyorum. düşündükçe heyecanlanıyorum.

8.bana da zarf gelsin.
9.saçımı napıcam, bunu bir tek allah biliyordu.

10.çorabım konusunda da yine kendisi bilgi sahibi olacaktı herkesten önce.
11.where the wild things are çok çok çok güzel.

No comments: