yattim yattim gercekten de yattim

dun gece dokuc bucukta icerden gelen televizyon sesini bile duymazdan gelmeyi basararak uyudum. misildadim. altibucuk gibi verdigim ihtiyac molasinin ardindan yuru be dedim sekize kadar bi daha uyudum. var mi dedim bana yan bakan heyt be dedim.

mad men sonunda indi. heralde diyorum bir kisi onu tividen cekip de huzurlarimiza getiren, ve o kisinin basina mesela uyuyakalmak gibi basit birsey geldigi anda bizler madmeni izleyemiyoruz bi anda.

zorlu bi gundu ama bazen de diildi sonunda nooldu ben de anlamadim.

a vize!

artik geciyorum yeni moleskineime! oh be. paramparca oldu digeri ama geldim son sayfasina kadar. bi de ne diyodum yeni yasimda baslarim diyodum yenisine iki ay gecti yahu.

bitmedi. toparlanmam bir turlu bitmedi. kisliklar yazliklarla yerlerini bir turlu degistiremedi. kis geldi. simdi de yazlikkar yerlerini kisliklara birakamiyorlar. ama sanirim kis daha inatci. soguk iliklerine isleyince insanin hizi da artiyor gibi oluyor gibi gibi. ritaaaaa uzgunum ama uykunu bolmek zorundayim bazayi kaldirip oraya birkac kazak daha sikistirmaliyim.

oturdum sonunda ya aman ya! cekimlerin en fena ozelligi de bu. oturmak sana haram. yani oyle bir kavramin varligindan ya da vucuduna iyi gelebileceginden bile haberin olmuyor. oturan birilerini goruyosun evet. ama bilmiyosun ki orada sana da yer var. hayir. eve gidene dek anlamiyorsun. sonra bir oturuyosun iste o zaman canlanmaya basliyor gozunde eski oturdugun o zamanlar. ofis koltugun bile tutuyor gozunde iste o an.

"kucuk sinir kucuk sinir napiyorsun bana soyle, gozlugumu takiyorum ben migreni bekliyorum!"
(meldanin dogumgunu turkusunden favorim olan bu kuple turkunun tamami gibi f'nin imzasini tasiyor saniyorum, sevgiyle selamlarken cefinin essiz yorumuna ise sapka cikartiyorum) (nasil da paylasmak istiyorum anlatamam bu vidyoyu ancak bilemiyorum da bir yandan, sonra dusunuyorum mesela cefi seks diyeti gunlugunu tum turkiyeyle paylasmis bir kisi e madem oyle o halde napiyorum, koyuyorum buraya, buyrun dinleyin, izleyin, eglenin!)

2 comments:

yapboz said...

aaa cefi! benim liseden sınıf arkadaşım o. selamlarımı sevgilerimi ilet kendisine :)

d said...

aah cunku siz silayla da ayni okuldaydiniz tabii ben simdi bu hatirladim bu ayrintiyi.
ubuntu var bi de.