strictly business

hell of an episode after all.

belki de sadece birinin karisi olmak olmali amacimiz. birilerinin annesi sonrasinda da. belki de dna'mizla bu kadar savasmamaliyizdir. yukaridaki secimler kolay olduklarindan degil de kabullenildiklerinden coktan.


well it's official: friday december the 13th 1963, four guys shut their own legs off. (bu cuma da bizde-bizde derken 2009'u kastediyorum-13'u olacak ayin. ilgililere hatirlatilir...)

sonuc itibariyle viginia da mucevher calmak icin eve giren hirsiz son dakikada girdigi evin bilgisayarindan facebook sayfasina bir bakis atmaya karar verip sonra da log out etmemis. evin sahibesi de bu durumu 'ne yazik ki' farketmis. the new yorker'da gectigimiz gunlerde yayinlanan 'texting while driving and not paying attention' adli yazida belirtildigi uzre: 'In August, a burglar in West Virginia broke into a house and stole some diamonds, but before fleeing the scene he decided to check his Facebook page. He forgot to log off. The victim discovered it on her computer when she got home.'
(emreye tesekkur ediyoruz gtalkuna bu mini komedyayi post ettigi icin)

sonucta onumuzdeki 10 ay baya zor gecicek. mad men'i hep beklicez. mad men bekleme listesinin hep en ust sirasinda yer alacak. ve ben yine geri sayacagim. bazen icimden bazen de disimdan.


december 14, 1963. new yorker'in da cumartesileri yayinlandigini ogrenmis oluyoruz boylelikle. ben oyle yapiyorum en azindan.

ps: rita gozlerini dikmis bana bakiyordu, acaba ne demek istiyordu?


No comments: