kaptanin seyir defteri

notlar 28.11.09
1. her yer italyan dolu.
2. tuvaletiniz geldiginde bir turk kasapla karsilasmaniz buyuk sans.
3. evlerdeki ve simdilik baska her yerdeki tuvaletlerin klozet ve kuvetleri birbirlerinde ayri yerlerde durmaktalar. bu durum baya sikici, ozellikle de sizin tuvaletten ciktiginiz sirada birisi dus almaktaysa.
4.bugun anvers yolcusuyuz. moda muzesini ziyaret etmeyi planliyorum. bakalim maie ne diyecek bu ise.
5. magritte sergisi var brukselde, ve ancak gitmek icin randevu almak gerekiyor. boyle bir durumu daha once milanoda isanin son yemegi tablosunun ziyareti icin duymustum. gitmemistim gormemistim pisman olmamistim. magritte i gitmezsem ve gormezsem cok uzulurum ancak. o yuzden maieye 32. kez hatirlatacagim birazdan aramasini.
6.sokaklarin orjinal isimlerinin yani sira bir de cizgi roman karakterlerinin adi verilmis. its cute.
6a. tin tin dukkanina girdim, cok keyifli tabii, ve ancak en minik yani 5 cm filan boyunda olan figurin 100 euro. cus ve oha.
7. artik bu bilgisayarin basindan kalkip giyinsem ne guzel olacak.
8. iyi ki yanimda semsiye getirmisim.

No comments: