gururlu memeler & kabaran gogus hatlari

oyle memeler var. her zaman dik duran kizlar var. hep cok dikler. memeleri diil de kendileri dik. yani memeleri de dik dolayisiyla tabii. a ama olmayabilir de dogru. neyse. o kadar dikler ki kamburlar arkaya dogru. ters kamburluk. balerin arkadasim ece de boyle bir durumdan muzdaripti, fiziksel bir sikintiydi bu onun icin, tedavi edildi. bahsettigim kizlarin durumu bu diil, bu kizlarin da hicbirini tanidigim yok zaten, tanimiyim de, sadece gozlemliyorum. dun bi tanesi koridordaydi mesela. gozlerimi alamadim uzunca bir sure. bu nasil bir eminliktir bu nasil bir dikilmedir. asla guzel olmayan. cekici olmayan. erkek kismisinin tam tersini dusundugune eminim tabii. ama empati kurmak icin ugrasamayacagim. goze sokulan hersey haramdir benim mensubu oldugum dinde. iste beklenmedik sekilde eglenceli gecen bu gecenin ardindan sakin bir pazar gunu her eve lazimdir. annemle catismayi -hem de iki kere- yine de basarmis oldugum bu pazar aksamindan hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

ps: eslik edecek cekirdegim olmadigindan mi keyif alamadim bu aksam izledigim dizilerden acaba?


No comments: