melodileştiriverdiklerimdensiniz siz de, üzülmeyin.

yağmur yağıyordu. demin bir an bastırdı. aslında gerçekten de bastırmış meğersem. uzun süreliğine yani.
acaba yarın yürümemize engel mi olacak bu yağmur?
aman, bir yağmur yağıyor başka birşeylerden bahsedemez oluyoruz. neden böyle oluyor anlayamıyorum.

neyse işte.
çok sıkıldım birden.
anlatamam ne çok sıkıldığımı yani o kadar çok. (toz pembeyle yazarsam daha hızlı atlatırım belki de)

rita da şımarıklık yaptı mutfağına girene kadar evin her odasını gezdi nerdeyse. oyuncuk.
çekime soktum bugün bat for lashes'ı. umuta da onaylattım dd vs alice benzetmemi. işin teknik yönünü irdeledik sonra, ve analaog bir çekim olduğuna karar verdik. alıp gotürücü parçalardan işte o da. şarkıyı kafamdan atamadım. oysa ki demin mesela aynı nakarat hep aynı aynıyı söyleyio duruyordu beynim. meldanın gtalk şeysinden girdi aklıma o da, ama kimbilir en son ne zaman, yani nerden bir anda melodileşti şimdi onu kavrayamadım. şimdi değil de demin. şimdi what's a girl to do.
çok zaman geçti sanıyorum az zaman geçmiş oluyo ama sonra da kazandığım bütün dakikalari bir anda har vurup harman savurmuş buluyorum kendimi. bulabiliyorum ya da sıkça.
(bazen de kendimle gurur duyabilecek kadar iyi kullanıyorum mesela zamanımı. öyle çok şaşırıyorum ki öyle olduğunda ama, yok diyorum yapmamışımdır, ben diilimdir.)
rafi beye bir uğrayacağım, bu sefer unutmayacağım. yarın.

ben saatimi yine de kurdum.

No comments: