marie curie

ne olacak bu işlerin sonu.
birşeyler yapmamız lazım.
birileri hayatımızı kontrol altına almaya calışıp duruyor.
biz sadece homurdanıyoruz.


haydi sokaklara.

dns ayarlarımı değiştirdim şimdi de youtube'a giremiyorum. ha, myspace ve last fm'i de unutmamalı. tabii onlara zaten girmiyordum ama bu kapatılmalari gerektiği anlamına gelmiyor. duyuyor musunuz?

banyo yaptım ve su an boyumun bir arpa boyu uzadığını hissetmeyi bekliyorum. çünkü bugün arife, neşe doluyor insan.

rita onu terkettiğimizi düşünmüş olacak ki hiç yüzüme bakmıyor. haklı. üstüne gitmeyeceğim. sadece bir ebeveyn olarak görevlerimi yapacağım. ve hatta yaptım. kaka ve çiş topaklarını temizleyerek başladım işe. yemeğine zaten dokunmamış neredeyse, morali bozuk oldugundan belki de.

banyo yapmak guzel birşey.

kapı çarptı çok korktum.

film zamanı.

No comments: