le damaj

şimdi ben geçen akşam damages'ı izlemekte sorun yaşamıştım. ondan sonra dedim ki o zaman ben bunu bilgisayara atıyım external dan izlemek yerine. işte dediğimi yaptım. gece de geç olmuştu saat bi baktım izlemeye başlamışım da 30.dakkasına bile gelmişim. bu da demek oluyo ki kendimi çok fena kaptırıvermişim. ama sonra da şöyle bişi oldu ben olacakları önceden tahmin edebilmeye başladım. içime bir medyum girdi belki de. dedim ki bu herifi kovmamıştır aslında, kızı kandırmak için yapmıştır böyle işe yeni aldığı bi çerezin yanında 10 yıllık adamını kovmaz bu kadın. sonra o doğru çıktı. sonra dedim ki bu kızın erkek arkadaşını da öldürür bunlar. o da doğru çıktı. ama neyse bence yine de pek hoş. bu gece bokunu çıakrıp sabahlara kadar izleyebilme olasılığım var tutun beni.

4 comments:

dearjune. said...

hihi. o kadar dizi izlersen boyle her seyi tahmin edersin amaaa acele etme wait for it diyorum sekerim.

not. word verifikeysini yanlis yazdim diye ikinci kez post etmek durumunda kaliyorum sayin edministreytir.

d said...

ay ben istemiyorum ki boyle acilar cektirmek pek nadide okuyucularima
hay allahuekber yahu

yapboz said...

ya aslında konuyla ilgili diycek bi şeyim yok, ama işte benim word verification'ıma "rusia" çıktı, ziyan etmek istemedim.

d said...

cok iyi ettin
ben de bugun metroda sonradan kadin oldugunu anladigim bir kiz gordum sana cok benzettim ozellikle de saclarini donup baktim filan ama degildin o sen.