postikus

iste aradigim sikintiyi buldum.
onca gundur hic karsilasmiyorduk kendisiyle.
hop diye cikiverdi karsima bir anda.
neyse gecer heralde.
bir kac dizi nezaretinde beklemekten baska carem yok.
yok yazmak ne kadar zor oldu. k'yi kabul ettiremedim bir turlu.
ananeme de gitmedim zaten.
ama degisirim belki, enerjim cikar gidiveririm bir anda, belli mi olur?
ah eyvah ah eyvah yahu.


olmadı. enerjim çıkmadı. indi de indi.
işe gelmiş olmaktan dolayı memnunum.
dünü ise çalışarak geçirmeyi tercih ederdim. en azından verimli bir gün geçirmiş olurdum, profesyonel anlamda tabii. hı hı evet prof.

karnım mı acıkıyo ne? insani bir belirti. should stick to it.

evet ayşecan beyaz şarap olabilir. mesaj atmaya üşeniyorum. burdan yolluyorum mesajı. evrene. evren mesajı. al bakalım. hooop.

update: k yazmak konusundaki sıkıntım, sanırım klavyemdeki bir temassızlık yüzünden devam etmekte. bir sigara daha içeyim şimdi. 22.09.08.pazartesi.

2 comments:

aC. said...

ben içmedim beyaz şarap.
evren darılmasın, mesajın pek geç ulaştı bana.

qldkcbow yazmam gerekiyor şimdi de.

:)

d said...

ben de twmiu yazarak başlıyorum söze. sevgiyle selamlıyorum ardından da. gülüm.