perezcilik oyniyim dedim. wma 2008.

the next rachel evan wood?

muge anli?

oldururum ben bunu ya. ne bu? so sure everyone will like him. well, i dont zaqary! iyh.

jennifer'in herhalde en ozenilmemesi gereken hallerine ozenmis ve de o bakis nedir?


la toya? janet? no, solange. hideous.

annelerinin guzel ogulalri #2 &#3. #2ìnin gercek adi ise: cobin bleu. neden diyorum. cok fena.

yani of ya. cok fenalar.

she's quite big actually.

makyaji gozune buyuk ve agir gelmis. gozu dusmus. komikmis.

oh la la. miz kleo.

3 comments:

AycA said...

jennifer wanna-be'ye 10 puan 10 puan 10 puan:)

aC. said...

ay kim bunlar?!?!?!!!!

onlara mustafa sandal'ın ergonomik danslı, harikulade şarkılarından birini hediye ediyorum. bu kadar güzel olmayı başarabildikleri için..

d said...

benim de favorim o aycacim benim de...

hayranlik duyurtuyorlar kendilerine evet cok hoslar.