pazartesi coşkusu.

hiç bir bokun anlaşılmadığı bu fotoğrafımsı şeyi buraya koymasam da olur. koymadım da zaten.

ondan sonra bu sabah yine ne olduğu anlaşılmayan bi fotoğraf çektim. onu belki sonra koyarım.

bir adam gördüm sabah işe gelirken, bu arada ben bu sabah işe çok erken geldim, aradığım huzuru bulamadım ama neyse konumuz bu değil zaten, adamcağız züğürt ağanın setinden fırlamış gibiydi. yeleğinden tespihine, yumurta topuğundan sigarasına hiç bir eksiği yoktu. benim sapık olduğumu düşündü büyük ihtimalle, bir stalker ya da, arkama dönüp dönüp fotoğrafını çekmeye çalıştım hep. ama işte kısmet değilmiş.

neyse şimdi ben biraz çeviri yapiyim. sevgiler.

5 comments:

yapboz said...

neyse şimdi ben biraz çeviri yapayım'lar arasında geçen şeye hayat deniyor, değil mi?

d said...

:) evet.

jvigo said...

evet'

dearjune. said...

haha deliler

dearjune. said...

aghh cok yorgunum bi de ya