erzincan, kemag.

annemler iceride adini tam olarak algilayamadigim ama on yapraginda on marifet bir bitkiden bashededursunlar-brabanthia gibi bisey-mad men in neredeyse ikinci bolumunu izlemek uzereyiz.
asla hayal kirikligina ugratmayan bir sekilde baslayarak, hatta yeni soru isaretleri ve yeni tatminler yaratarak daha da gozume girmeyi basaran dizinin tum ekibine sukranlarimi sunuyorum. hem de bunu arap aksaniyla yapiyorum.
taze barbunya fasulyesi-hatta hafif ilik- uzerine cezvemde kalan bir kisim kahveyi amerikano haline donusturebilirim. ve galiba da hemen simdi bunu yapmak uzere yola koyulmaktayim.

bu aksam taksim olmicak. oyle gorunuyo. sevgilim de yok zaten burda. e o zaman napicam ben oralarda? ne demek ki bu simdi? hani yani demek istedigim su: biraz da evde olmak gerekmez mi? bence ben kendimi rahat birakmaliyim. 20 ytl'lik bir cab drive ve 30 dakikalik bir hazirlanma surecinde acilen sehrimizin guzide semtinde olabilirim, evet bunu yapabilirim.
ben haftasonunu sevmiyorum. evet. artik pazar sendromum yok, haftasonu sendromum var. yani uzunca bir suredir var da simdi dile getiriyorum ancak.
cok sahane bir oce rengi var su an tirnaklarimda. gerci sadece ve en fazla 1 saat 15 dakikalik bir omru oldugunu dusunuyorum, ozensizce uygulandigindan bir an once kurtulunucak kendisinden. tabii simdi boyle dedim diye cikarmam 3 gun su ya da bu sekilde.
neyse iste ben de google reader a bir goz atmaya bir kac favori eklemeye basladim. almam gereken tiyolar var. alacagim.
ikea espressiva. beyaz oldugun icin sevdim seni.
rengin degil, rahatligin vurdu kalbimi.

iste sonra sandalyem var. uzerine bir de masa lambam var. seviyorum hepsini. yalniz sandalyenin olastigi yazlik giysilerin kumas eksikliginden dolayi kicima yapisiyo. bend e bi tulbent koydum. e napican...
hang on little tomato.
regina spektor vardi bir zamanlar. hayatimda.
iste sonra beirut hayal kirikligi olmustu.
i tunes, oh ye sweet itunes.

i ìm going to become a pirate. i know how to bomb. oh me, almighty.

evet buldum aradigimi. dont leave me this way, thelma houston.

No comments: