carsamba sallanir.

cok sinirli basladim gune.
german wings i sikiyim. stop.
tam da dalga gecilesi bir mail attim kendilerine. hani buraya cop atmayin filan gibi komik turk yazilarini forward mail haline getiriyolar biz de okuyup gulumsuyoruz ya, aynen oyle bi mail. herneyse. 7 is gunu icinde refund ediceklermis bilet parami. oyle diyolar. pis naziler.
iste neyse. kendime geliyorum yavas yavas. call center daki adamin basina patlattim yine kabagimi napiyim bir gunah kecisi sart.
zaten mad men i de seyredemedim.
neyse belki bikac bolum tutarim kendimi de arka arkaya seyrederim sonra. peh.
belki sorf yaparim.
yapmaya calisirim yani.
kendimi itayan lisesinden cikan esmer cagla kubat oalrak tanimlamama az kaldi. derginize kapak, makyaj cantaniza malzeme olurum, ona gore...
iste boyle.
bi de bugun babamin dogum gunu.
bir kez daha kutluyorum kendisini.

kiraz pansiyon, alacati-ilica kavsagi, shell arkasi, 27 agustos carsamba 2008.

No comments: