deniz kenarında üçüncü türden yakınlaşmalar



tatil bundan mı ibaretti derseniz hayır değildi.
aslında pek de güzeldi.
tuzlu suyla ilk karşılaşma yaşandı ve çok da memnun kalındı.
otelin ekmekleri (genel olarak yemekleri de tabii) çok şahaneydi, tadı(ları) damağımda kaldı.
istanbul'a döndüğümüze sevinildi mi, yok hayır pek sevinilmedi.
ama nasılsa herşey çok hızlı olduğundan biliyoruz ki günün sonunda: 'a ben bodruma bu haftasonu mu gitmiştim?' diye düşünüyor bulacağım kendimi.
ya bir daha hiç fal baktırmayacağım ya da sapığa bağlayıp her fırsatta fal baktıracağım.
ilk fal baktırma deneyimimden hiç hoşnut değilim.
kim ki o.

sırtım da tutuldu zaten.

4 comments:

dearjune. said...

vay dana 2. :) demek bodrüm.

d said...

o ye.
fantastikti valla. otelin ekmeklerinde kaldı aklım. bi de iskelesinde. bi de masajcı kadında. kadının masaj kabiliyetinde daha doğrusu. şahane.

aC. said...

cips kola kilit ayna.

sonuncusu ayna mıydı acaba yahu?
bir an emin olamadım...

d said...

bi ayna durumu vardi. ama nerdeydi nasildi onu bilmiyorum. bildigim birsey var ki o da tum vucudumun kasindigi. ve bunun iyiye israet olmadigini hepimiz biliyoruz. degil mi? eeeeeeeveeeeeeeet!
o halde: dondesta mandal, dondesta cesme?