im so proud of myself

ama neden? diye soracaksiniz.
ben de soruyorum evet.
iki de tane, insanlik icin onemsiz, ama kendim icin cok tatmin edici gercegi ortaya cikardim:

1. gecen guna atilla ile america's funniest home videos adli programi seyrederken duydugum arka sesin how i met your mother'in ted'in yasliligi sesi, yani: Bob Saget, yani, full house dizisinin babasi ve ayni zamanda da afv'nin sunucusu oldugunu farkettim.

2.bugun ise sex and the city'nin basin gosterimi sirasinda, miranda ve steve'in gittikleri terapist kadinin, Joanna Gleeson yani, boogie nights'ta dirk diggler'in annesi rolundeki kadin oldugunu farkettim. simdi de eve gelip bunu bizzat gordum.


cok sevindim.
oyle cok seviniyorum ki bu sacmaliklara.
bir de demin hatcenin getirdigi simitten bir parca yedim. sabahtan beridir durdugu icin yumusamis, tam istedigim kivama gelmis ona sevindim.
bir de suna sevindim: telefon caldi unuttum neye sevinmistim...
ama sonra biseye daha sevindigimi hatirladim, eve geldigim anda hatceden korktugu icin kendini buldugu bilumum karanliga saklayan ritanin ortaya cikmasi
've ortaya cikmasi yetmiyormus gibi bir de kendisini yerlere atip miyavlamasina sevindim. buna zaten hep seviniyorum. bi de sasiriyorum. bi gun beni sevmicek diye korkuyorum aslinda. bu sasirisin sebebi o. cunku aslinda cok az ilgilenebiliyorum onunla. cunku zaten eve de az geliyorum. kosulsuz sartsiz seviyo bu hayvan milleti. yemek istiyo, sevgi istiyo. o kadar.

herneyse, sex and the city'yle ilgili soylenebilecek neler var:
alin tasciyan cok muhafazakar bulmus. tum bu evlenmeler filan demis. hm... yani. evet. ama nolucakti ki, carry gidip kendinden 15 yas kucuk bi sevgili mi bulucakti ya da ne biliyim cyber sex'e mi baslicakti? tabii ki big'le evlenecekti. bu film de biz dizi izleyicilerinin tatmini icin cekilmedi mi.?. yani... hayir tabi. yapimcilar ve kadro bol bol para kazansin diye cekildi. neyse sonuc olarak hala favorim miranda. bayagi yaslanmis olsa da. (nerdeyse carnivalè'in ablasi ve son olarak da grey's anatomy'nin terapisti (terapist cilginligi) amy madigan'inki gibi dudak kenari-ustu-alti buzusmeleri olusmus kendisinin.)
ve aralarindaki en sahane insan samantha. o kadin da sharon stone gibi. masallah diyorum. big'in de durumu hic fena diil.
bildigim birsey var ki o da oriflame'in lift and glow adli gunbegun bronzlastirici urunun ise yaradigi, kendime bir de dipnot: koltuk altlari ve sirtina surmeyi unutma deniz.


miranda: 'ah so that was a bird, i thought it was only a feather!

2 comments:

yapboz said...

samantha'yı tek geçerim. her türlü.

d said...

ay em voting for dı sinıkıl miranda. bağrıma basarım. :)