freaks and geeks


fena halde takıldım ben bu diziye.
takılınmayı da hakettiğini düşünüyorum.
herkes çok iyi.
marshall ya. marshall baya komik. zayıf filan. gerçi himym'ın ilk zamanlarında da şu haline göe baya zayıf sayılır.
forgetting sarah marshall'ın senaryosunu da o yazmış zaten. bi kız arkadaşı bunu çırılçıplakken terketmiş. (çünkü kız uzun bi yolculuktan dönüyomuş, havaalanından aramış, konuşmamız lazım demiş, o da sevinmiş, o ye! demiş, soyuniyim de vakit kaybetmeyelim özledik birbirimizi demiş, meğersem kız bunu bırakmak istiyomuş, konuşmak istemesinin sebebi buymuş, tüm konuşma boyunca da çıplak kalmış. thanks to: http://ellen.warnerbros.com/ ordan galleries-video galleries ordan celeb videos a giriliyo ve çok eğleniliyo)
sonra işte tabii ki james franco var. komik baya o. ama çok yakışıklı ah hem de çok yakışıklı
yıl 99 ama dizi 80 yılında bi lisede geçiyo şehir ise detroit.
anne ve baba karakterleri de müthiş özellikle de annenin saç modeli. şimdi biraz izliyim ve belki de screenshot alıyım.
screenshot almanın imkansız olduğuna karar verdim. alıyosun da istediğin gibi kesip biçemiyosun. fuck the pc. hele de böyle programsız pisi.
ve yani her biri bu dizide tanışmış birbiriyle. marshall ve knocked up guy, knocked up guy ve james franco: ki şu an pineapple express diye bi filmleri geliyo, traileri birkaç aydır mevcut.
kim kelly rolündeki busy phillips'i ise dawson's creek'ten hatırlayabiliriz. Pacey'nin bir dönem kız arkadaşı katie homless'ın roommate'i.
yeri gelmişken bijou phillips ve busy phillips karmaşamı da paylaşmak istiyorum. jenerik sırasında busy'yi görünce bijou'yu görücem sandım. bölümün sonunda hala bijou'nun gelmesini bekliyodum.
neyse işte rita acayip şişmanladı. sırtı dik durmuyo göbeğinin şişkoluğundan. ağırlığı kaldıramıyo artık.
ciao.
p.s. how i met'in son bölümüyle ilgili de birşey söylemiyorum, çiğdem ve alinin çok tatlı kararlarına olan saygımdan ötürü söyliceklerimi birkaç günlüğüne kendime saklıyorum. hihihi. go turkkey!

No comments: