lemmont & grey (my version of turks' testicles' names)

nasil oldugunu anlayamadim ve anlayamiyorum. daha dogrusu sasiriyorum. scrubs beni cok muazzam bir sekilde eglendiriyordu ve diyordum ki kendi kendime vay be. ondan sonra how i met your mother geldi herseyi sildi supurdu.
85 kb, birkac saniye oncesinde 94tu. ortalama 50lik bir hizla yaklasik 30 dakikada indirdim scrubs i.
peki hayatta tek onemli olan sey bu mu?
soyleleyecek baska sozum yok mu?
agac adlarini bilmeyenler felsefe yapamazmis; kus ve cicek adlarini bilmeyenler ise hikaye yazamazlarmis. sait faik abbas yanik sarfetmis bu ikinci cumleyi. sonra iste biz de oturduk dusunduk hangi agaclari biliyoruz diye, sanirim hicbirizimiz hikaye yazmak istemedigimizden felsefe icin endiselendik. ortalama bir agac bilgimiz oldugu kanisina vardim ben butun cocuklugu sehirde gecmis insanlar olan bizlerin. bir kadin dergisinin kirici olmamaya calisan test sonucu olsa soyle derdi: felsefeden zevk aliyor ve algilayabiliyorsunuz da. akillisiniz ama felsemiyorsunuz ya da.
gerci genelde o test sonuclari bir paragraf uzunlugunda filan oluyorlar. az ozdur tabig.
herneyse cigdem cok hakliymis. how i met your mother rocked again.
yani bu arada ben doktor dorian in hikayelerinden hala zevk aliyorum, yalnis bir izlenim birakmayi asla istemem bu konuda. ilk goz agrisi ne de olsa.
tamamen baska i bir konuya gecmekteyim.
hard eight (aka. sydney) i izlemeye baslamistim gecen gun, sonra bu bilgisayar onu gosteremedi, neyse babamin ki gosteriyo test ettim. ama demek istedigim baska birsey. philip baker hall u gordugum an, ki sirttandi ilk sahnesi, tanidim. heralde paul thomas anderson hep ayni aktorlerle calistigi icin cagrisim yapti, herhalde degil, baska bir aciklamasi da olmaz aslinda ama iste sasirdim ve sevindim tahmin edebildim diye. bir de ben kendisini cok fena dedeme benzetiyorum, cok benziyor cok.
neden mouse umu kullanmiyorum bilmiyorum. allah allaaah.
jd ve turk, turk'un testislerine isim takmislar. sonra iste turk'un testislerinden biri gitmis. sonra onlar onu ekmisler, aylar sonra o konusamayan bir bitki turk seklinde cikmis topraktan ve jd'yi yemis. onlarin arasindaki ilski kesinlikle ted ve marshall'in dogusunu mustuluyor. mustulamis. zamaninda. ben himym'da cogunlukla scrubs izleri goruyorum, friends'le kiyaslanmamasini gerektigini dusunuyorum.

bayraminiz kutlu olsun.

No comments: