previously on...

birsey var ki beni gercekten cok rahatsiz ediyor:
dizilerin oncesinde gosterilen onceden ne olmustu parcalari.
ve o parcalarin belki birkac bolumdur gorunmeyen ama bizim hatirlamamiz gereken cunku o bolumde oynayacak bir karakterin onceki sahnelerinin montaji.

oora one cura parca. gizli mesaj.
anladiniz mi ne demek istedigimi? hi?
yani biz hatirlayamaz miyiz kendi kendimize onun kim oldugunu ya da bilmek zorunda miyiz daha dizi baslamadan onun o bolumde olacagini ya da o bolum hangi konunun irdelenecegini.
sosyal mesaj.
embesil miyiz? amerikali miyiz. hamburgerle mi beslendik hep? durdu mu beynimiz? bu kadar mi tembeliz? tembellesmeli miyiz?

4 comments:

dearjune. said...

privyisli dedin de how i met your mother'in son bolumunde britni disinda daha bir surpriz daha var. diziler arasi kesisim. spoylir etmiyim. aa gerci bugun carsamba coktan herkes izlemistir di mi. marshall my man. cuteness.

d said...

hihihi izledim evet. dün gec bugün yeniden ofis camiasıyla. ben çok seviyorum sarah chalke ı. bence shes the mother.
:)
hani diyo ya bu sene bi kere dışarı çıktım sadece ve o da san patt's day di ve sıkıldım yarısında çıktım partinin. so she forgot the yellow umbrella. yah. :)
ama tabi 8 yaşında bi kızı olması... aah ah.

dearjune. said...

yaaa keske. o partide ted'e bir kiz carpmisti. sorry falan demisti ted. biraz fazla ustunde durmuslardi da ben o mu acaba sonra flash back mi yaparlar diye dusunmustum. pazartesiye cok az kaldi. yeni bolum. oley.

d said...

ay evet onu ben de dusundum.
sonucta mother was at the party whoever she was.