yakinma durma

goruntum kalitesizlesti
bilgisayarimin yani. yani firefox'umun. firefox'un bugunlerdeki tek isi pacman zaten. safari'm zaman zaman sapitiyor, algilamiyor komutlarimi; iste o zaman firefox aciliyor.
kendimden sikildim yine. nedir ki yani
butun gun biraz tv biraz dizi biraz facebook
sapik oldum.
facebook diyeti oneriyorum kendime.
zaten kolum da agriyor.
zaten hava yeniden isiniyor.
pike mi, yorgan mi; biri eksik digeri fazla.
nevresimsiz yorgan da olmuyor, ama usengeclik diz boyu.
yarin et pazari, gidip modellerin yuzune bakicam, fotojenik olup olamayacaklarina karar vericem. umarim birinden biri iyidir. yoksa denizin gerginliginin eli kulaginda.
ya bi de delete tusunu ozluyorum ben yahu. klavye mi alsam kendime? gerekli bi tus o. alismistim onsuz bir yasama ama gel gor ki pc tekrar hayatimda, daha dogrusu herhangi bir klavye ve iste aliskanlik oluvermis bile.
hmmm. kendime daldim yine. sikiciyim oysa ki hala. dalinacak bisey yok, dizime bile gelmiyorum.
su ordek gibi emdim tum suyu.
su ordek de buyuklugunun 8 mi 10 katina mi ne cikacakti, su an kirli bir sudan ve hafif tombulluktan ibaret. keske kavanoza koyar koymaz bi fotosunu cekseydim, ama artik cok gec ne yazik ki.
studio 60 icin altyaziya ihtiyacim var.
6 degrees'i bulamiyorum.
mad men fena diil sanirim.
heroes yine eglenceli olacaga benzer. 2. sezon guzel basladi.
private practice sanki bold and the beautiful; nedir o bugulu lesnler be ya. fena. addison'in eglenceli yasami, ciplak danslar, yeni hayatina olan inanci, sesini yukseltmesi... falan. filan. buyuk ihtimalle indirmeye devam edicem, ama sirf kendi sigligimdan.
grey's anatomy ise yanlis indi, nefret ediyorum su koyduklari yalan basliklardan. bir de amule'un belli bir boyuta gelmeden-ki o boyut cok buyuk bir boyut-preview etmemesinden.

simdilik bu kadar.

3 comments:

dearjune. said...

hist. le cool. noluyo bakim.

d said...

ahuahuahuah
ya uf ya
evet iste.
neyse ki haftalik

d said...

ahuahuahuah
ya uf ya
evet iste.
neyse ki haftalik