t a k s i / t a k s i m (t t t) imza: gerizekali.

evden cikmaliyim aslinda snairim.
ama cikamiyorum.
bu hic de yeni bisey diil.
sabah sabah o kanserli filmi izlemek hic de iyi gelmedi.
romantik komediymis.
hayatlarinda romantik komedi izlememisler onlar.
neyse su hafif serin ruzgarin olmasi bile iyi.
hem aksam guzel insanlar gorucem. buyuk olasilikla da eglenicem. onemli olan bu.
what's wrong with me?
ayrica su ordek de buyumuyo. les gibi sadece.
dogru kuaforu bulmak zor polarcim.
bak simdi annemle konusuyorduk biz de bu konuyu. gidiyosun gidiyosun yine memnun kalmiyorsun, yani benim durumum boyle en azindan. rafya sacli deniz diciim kendime.
uf.
neyse haydi giyiniyorum artik. biraz da makyaj.
pera muzesine gidiyorum ben simdi. buyuk ihtimalle bienali de son gununde gezicem. belki bugun baslarim ucundan belli mi olur.
zaten icimi filmekimi'nin gerginligi sarmis durumda. nasil gidicem, heralde gidemicem. is guc. gerci dergiyi bitirmis olucaz ama... hafta arasi kaciversem birazcik da butcem dagilmasa. gerci... amaan. neyse.
optum.

No comments: