kitty's plastic bag

kitty'nin cantasina kan kusmak istiyorum uzun bir suredir.
simdi bu istegimi gerceklestirecegim.
kitty brothers & sisters'in calista flockhart'i.
kitty bir amerikan senatorunun basin danismanligini yapmakta, ve kitty, benim bu yaz topshop'dan 40 ytl gibi bir fiyata aldigim plastik kaplama koton cantalardan takiyor. ve bunu 1 s ezon + 4 bolumdur yapiyor.

tabi bu kitty'nin degil dizinin kostumcusunun ve yonetmeninin sucu.

artik 40 yasina gelmis olan calistayi, hala ally mcbeal gibi bir citir olarak gormemizi saglamak icin mi yapiyolar acaba.
ama yani sadece antipatik benim gozum
de bu durum. 'neredeyse' kizlarinin esofmanlarini giyip saclarini acik birakarak alisveris merkezlerinde gezen estetik burunlu ev kadinlarini andiriyor. ama o cantayi her gorusumde sinirleniyorum ben. sen koskoca bir is kadinisin nasil oyle bi canta takarsin, belki pazar gubu bbq'ye giderken takarsin, ama baskan olmak icin yarisan bir senatorun basin danismaniysan takmazsin. takmamalisin kanimca. hey kitty, kendine gel.
kendimi bu kadar zaman tutmasaymisim keske. abarttim mi yoksa. olabilir biraz hassasiyet. mumkundur.
sevgiler.
here it iz:

No comments: