teyit

teyit almak için aramış
o zaman 'neyin' teyidini almak istediğini sorduğumda bana cevap verebilmeli, bir call center'da çalışıyor isen de sesin vikviklememeli.
eğer vikvikliyorsa ben deliririm ve bağırırım, nerdeyse bağırırım, kendimi zor tutarım.
ay sabah sabah aaaa.
varolan bir internet bağlantısı nasıl olur da kaybolur gider?!
bi wireless takalım dedik başımıza neler geldi.
ama sonra çok güzel olucak herşey di mi?
komşuların şifresiz olaraktan bağlanmalarını beklemek zorunda kalmadan evin her yerinden sanal olabilicem ben di mi, öyle olucak di mi?
gece üşenmicem tekrar aricam.
bilgisayarımı sadece carnivale izlemek için kullanacak değilim ya...
zaten 4.bölüme geldim, bitmesini hiç istemiyorum.
dün, ben hawkins kuzenleri ve kör babaannesiyle tanıştı. hiç de göz yaşartıcı olmadı tabi, diri diri gömüyolardı neredeyse zavallıcığı.
peki ya o ölü maskesi justin crowe a ne kadar da benziyordu. ama olamaz ki... göz yanılması heralde. alexis ah alexis zavallı celeste'i pelteye çevirdi aşşağılık adam.
annen sana nasıl dua edilir öğretti di mi? gel şööölee... pis.

6 comments:

aC. said...

ben neden bilmiyorum bu carnivale i?
ha?
ha?
ha?

bi de becoming jane i seyrettin mi?
guzel mi?
katherine heigl in filmini seyrettin mi? knocked up* o guzel mi?

ha?
ha?
ha?

d said...

hiçbirini izlemedim hayır. ama bugnlerden birinde izleyebilirim.
:)
carnivale bir ara cnbc e de gösteriliyordu ilgimi çekmiş olsa da dikkatimi verememiştim. oysa şimdi elimde toplamda iki adet olan sezonun her bölümü mevcut ve her gece ağzım sulanarak, hafiften de korkarak izliyorum. baya hoş. 1934 amerikasında bir karnavalda yaşananlar. ona paralel bir öykü daha. ikisinin bi kaç bölüm sonra çakışacak oluşu filan. pek güzel. verebilirim sana.

dearjune. said...

ben how i met you mother'ci oldum.

not. deniz, ofisini basicam. ciddiyim!

d said...

aaaa
gel! hadi gel hemen!
hoop!

dearjune. said...

senin dergi yetistirme zamanin mi bu zaman?

d said...

bak bu aşam eceyi dinlemeye cambaz da oliciiz hatta demin muratı da aradım ama olympostaymış. gelseeneee