sensodyne

zaten sevgilim de uyumus...
bana simdi lost cekmek duser. bol bol bos cd'm de var artikin.

ay bi de kendimi disarilara atabilsem.

ay bi de islerimi kolaylayabilsem de rahatlasam. ay.
epoksi mi yaptirsam beynime. uzerine de yeni bir beyin, ha? ne dersiniz bebislerim...

ahanda toast titanium sinyal veriyor.

karnim hafiften ac.
ama ben ne yedim ha ne yedim; eti negro. aksam yemegim oldu kendisi. misz leziz...
soyledim babama dedim ki sen su laptop i eve getir de dedim ben cevirilerimi 6'dan sonra doktor jekyll gibi karakter degistiren ofisimizde yapmak zorunda kalmiyim.
bu durumda ben dusunuyorum ki, yarin eve gelirim, persembe ise sokaklara atarim kendimi. sonra da cuma gunu studyoda bayilir kalirim artik. in.

bakiyim susleyebiliyo muyum buralari...

iste bu mavi ev efendime soyliyeyim (titanium sinyali), mediterraneo filmindeki fahise kadinin evi, meis adasinda cekilmis film. aman da aman ben bir seveyim pir seveyim bu adayi. gider de yasarim hic cekinmem ecnebi oluveririm vallahi. bir de aslinda meis adasinda cekilmis olmasi disinda ikinci fotografin ilkiyle hicbir alakasi bulunmamakta.
optum.

2 comments:

dearjune. said...

cuma gunu bienal acilisina gidiyoruzz aaaa!

d said...

ok ok super. cdlerim yanimda olucak. bugun sakinnnn. opucuk.