az sonra


ben bu ucunun ayni insan olduklarini dusunuyorum.
ilkinin adi james mcavoy ve scottish, ikinci transformers'in shia'si, ucuncusu ise-evet izliyorum biliyorum igrencim-everwood adli mymax dizisinde oynayan gregory aka. ephram.
ozellikle 1 ve 3 numaralara bakar misiniz: ben mi goruyorum bu benzerligi sadece, kafayi mi yedim yoksa... hik demisler birbirlerinin burunlarindan dusmusler.
peter bradshaw'cigim pek begenmis keira knightley ve james'in oynadiklari atonement adli filmi, simdi review'unu okicam ama baslangic olarak soyle demis bir resim altina: Atonement: 'What a clever, ambitious, compassionate picture it is'.
son zamanlarda bir de katherine heigl'li 40 year old virgin yonetmeninin filmini begendi ve pek eglendi ama bi turlu bulamiyorum turkiyede ne zaman vizyona girecegini. belki besiktas dolaylarinda rastlayabiliriz bile... 'knocked up'
sevgiler, opucukler.

sirada: 5 ytl'ye alinabilecek en guzel sey...

4 comments:

dearjune. said...

sonraki benim olsun ne olur.

dearjune. said...

sondaki.
ucuncu yani.
acim. canim arbiys yemek ister.

d said...

aa arbis.. o galba (en aizndan bizim yakada) sadece akmerkezde var. akmo. bir is arkadasimin deyimiyle, hih hih

dearjune. said...

benlen akmoda arbiz yemeye gel deniz. akmo. hihi. ulen. :)))